loading...

طراحی سایت اختصاصی

بازدید : 3
يکشنبه 26 فروردين 1403 زمان : 12:12

اینستاگرام، اسنپچت و بخش اعظمی دیگر در زمره اپلیکیشن های رایگانی میباشند که میلیون ها مخاطب دارا هستند. در واقع ۹۰ درصد از طراحی سایت اختصاصی برنامه ها به طور بدون‌پول در مشت یوزرها قرار داده می گردند زیرا عموم اینطور میخواهند. با در لحاظ داشتن همین مساله پرسش اینجاست که گسترش دهندگان این نرم‌افزار ها چطور گذراندن زندگی می نمایند؟ پیرو این مقاله بدین پرسش جواب خوا هیم اعطا کرد. تبلیغات باطن طرحی تبلیغات باطن طرحی دوست داستنی ترین و سودده ترین منش برای پول درآوردن از نرم افزار هاست. انگیزه هم این میباشد که حدودا هرکسی نصیب قابل توجهی از فرصت خویش را صرف اسکرول کردن در فصای نرم‌افزار ها و مشاهده محتوایشان میکند و به نوعی با آنان سرگرم میشود. به همین خیال و خاطر تبلیغات باطن اپلیکیشن سریع ترین صورت تبلیغات موبایلی به‌حساب می‌آید. با در لحاظ داشتن آنچه گفته شد حدس می‌گردد که درآمد تبلیغات از محل نرم افزار ها تا سال ۲۰۲۰ میلادی به رقم صد میلیارد دلار رسد.

ایده فعالیت نیز بسیار بی آلایش میباشد: موسسات تبلیغاتی بابت مشاهده شدن محتوایشان و کلیک هایی که روی آن‌ها اجرا می توان به توسعه و گسترش دهندگان پول میدهند.

گیفی که در ابتدا مشاهده می‌کنید مربوط می توان به یک رستوران زنجیره ای به اسم تاکو بل که چند روز قبل کمپین تبلیغاتی جدید ای در اسنپچت منش انداخت که با کلیک روی آن یوزرها به کاغذ ای وارد می شدند و می توانستند محتویات داخلی تاکوی دلخواهشان را خودشان گزینش نمایند. آنطور که گزارشات نماد میدهد این تبلیغ بیش تر از ۲۲۴ میلیون توشه چشم شد و ولی ده ها میلیون دلار خرج روی دست تاکو بل گذاشت.

مورد نیاز میباشد اشاره کنیم که‌این صرف هزینه بی پاسخ هم نمانده و آنطور که تاکو بل گفته نتیجه ها خیر برایش داشته میباشد. ضمن ۲۲۴ میلیون بازدیدی که اشاره کردیم اسنپچت اعلام کرده که یوزرها صرفا در یک روز فرصت متعددی را هم صرف فعالیت کردن با فیلترهای پیاده سازی گردیده به وسیله تاکو بل کرده اند که جمعا موازی با ۱۲.۵ سال بوده.

خریدهای داخل طرحی
خریدهای باطن طرحی اصولا پیشنهادات اغواکننده ای می‌باشند که توسعه و گسترش دهندگان به طور استراتژیک ایجادشان می نمایند تا شمارا تحت عنوان استفاده کننده اپ خویش ترغیب به خرید کنند. در عوض این پرداخت ها هم استفاده کننده پلاگین، نیروی اضافه برای ادامه بازی و عجله دهنده هایی را اخذ می نمایند.

فعلا تقریبا پنج درصد از یوزرها پول خویش را صرف خریدهای داخل طرحی می نمایند با این تمامی رقمی که از این قسمت نتایج می‌گردد ۲۰ موازی بیشتر از چیزی میباشد که موسسات از تک تک دیگر یوزرها خویش در میاورند.

پیش گویی گردیده که تا نقطه پایان سال جاری درآمدها از محل خریدهای باطن طرحی به رقم ۳۷ میلیارد دلار رسد که‌این نماد میدهد عموم چهت نیل به پروسه آتی در بازی ها حاضرند تا کجا پیش بروند.

فریمیم
این نحوه کسب درآمد تشابه متعددی به خریدهای باطن طرحی داراست ولی تفاوت هایی هم در بین آن ها برقرار میباشد که درادامه با شما در بین خوا هیم گذاشت. در‌این شیوه یوزرها برای آنکه به تیم بدون نقص تجهیزات و قابلیت و امکان های یک نرم افزار یا این که بازی دسترسی پیدا نمایند می بایست پولی را بابت خرید ورژن پریمیم آن پرداخت کنند.

طبق تعریف‌و‌تمجید ارائه گردیده از سوی اپل: در سبک تجارت فریمیم، یوزرها برای دانلود اپ مبلغی پرداخت نمی‌کنند و در مقابل برای دسترسی به امکان های اعلی آن، محتوای اضافه خیس و یا این که کالاهای دیجیتالی به آنان سفارش میشود که در شکل تصمیم به خرید ورژن پریمیم پولی را پرداخت کنند.

درین بین اسپاتیفای را می قدرت مثال بسیار خیر از این الگوی کاری دانست. در تصویری که در‌پی خواهید مشاهده کرد فهرست امکاناتی که برای ورژن مجانی این اپ در لحاظ گرفته گردیده بسیار اندک و محصور میباشد. درمقابل البته شنوندگان ورژن پریمیم به هر قابلیت و امکان و قابلیتی که آماده باشد دسترسی دارا هستند.

اینستاگرام، اسنپچت و بخش اعظمی دیگر در زمره اپلیکیشن های رایگانی میباشند که میلیون ها مخاطب دارا هستند. در واقع ۹۰ درصد از طراحی سایت اختصاصی برنامه ها به طور بدون‌پول در مشت یوزرها قرار داده می گردند زیرا عموم اینطور میخواهند. با در لحاظ داشتن همین مساله پرسش اینجاست که گسترش دهندگان این نرم‌افزار ها چطور گذراندن زندگی می نمایند؟ پیرو این مقاله بدین پرسش جواب خوا هیم اعطا کرد. تبلیغات باطن طرحی تبلیغات باطن طرحی دوست داستنی ترین و سودده ترین منش برای پول درآوردن از نرم افزار هاست. انگیزه هم این میباشد که حدودا هرکسی نصیب قابل توجهی از فرصت خویش را صرف اسکرول کردن در فصای نرم‌افزار ها و مشاهده محتوایشان میکند و به نوعی با آنان سرگرم میشود. به همین خیال و خاطر تبلیغات باطن اپلیکیشن سریع ترین صورت تبلیغات موبایلی به‌حساب می‌آید. با در لحاظ داشتن آنچه گفته شد حدس می‌گردد که درآمد تبلیغات از محل نرم افزار ها تا سال ۲۰۲۰ میلادی به رقم صد میلیارد دلار رسد.

ایده فعالیت نیز بسیار بی آلایش میباشد: موسسات تبلیغاتی بابت مشاهده شدن محتوایشان و کلیک هایی که روی آن‌ها اجرا می توان به توسعه و گسترش دهندگان پول میدهند.

گیفی که در ابتدا مشاهده می‌کنید مربوط می توان به یک رستوران زنجیره ای به اسم تاکو بل که چند روز قبل کمپین تبلیغاتی جدید ای در اسنپچت منش انداخت که با کلیک روی آن یوزرها به کاغذ ای وارد می شدند و می توانستند محتویات داخلی تاکوی دلخواهشان را خودشان گزینش نمایند. آنطور که گزارشات نماد میدهد این تبلیغ بیش تر از ۲۲۴ میلیون توشه چشم شد و ولی ده ها میلیون دلار خرج روی دست تاکو بل گذاشت.

مورد نیاز میباشد اشاره کنیم که‌این صرف هزینه بی پاسخ هم نمانده و آنطور که تاکو بل گفته نتیجه ها خیر برایش داشته میباشد. ضمن ۲۲۴ میلیون بازدیدی که اشاره کردیم اسنپچت اعلام کرده که یوزرها صرفا در یک روز فرصت متعددی را هم صرف فعالیت کردن با فیلترهای پیاده سازی گردیده به وسیله تاکو بل کرده اند که جمعا موازی با ۱۲.۵ سال بوده.

خریدهای داخل طرحی
خریدهای باطن طرحی اصولا پیشنهادات اغواکننده ای می‌باشند که توسعه و گسترش دهندگان به طور استراتژیک ایجادشان می نمایند تا شمارا تحت عنوان استفاده کننده اپ خویش ترغیب به خرید کنند. در عوض این پرداخت ها هم استفاده کننده پلاگین، نیروی اضافه برای ادامه بازی و عجله دهنده هایی را اخذ می نمایند.

فعلا تقریبا پنج درصد از یوزرها پول خویش را صرف خریدهای داخل طرحی می نمایند با این تمامی رقمی که از این قسمت نتایج می‌گردد ۲۰ موازی بیشتر از چیزی میباشد که موسسات از تک تک دیگر یوزرها خویش در میاورند.

پیش گویی گردیده که تا نقطه پایان سال جاری درآمدها از محل خریدهای باطن طرحی به رقم ۳۷ میلیارد دلار رسد که‌این نماد میدهد عموم چهت نیل به پروسه آتی در بازی ها حاضرند تا کجا پیش بروند.

فریمیم
این نحوه کسب درآمد تشابه متعددی به خریدهای باطن طرحی داراست ولی تفاوت هایی هم در بین آن ها برقرار میباشد که درادامه با شما در بین خوا هیم گذاشت. در‌این شیوه یوزرها برای آنکه به تیم بدون نقص تجهیزات و قابلیت و امکان های یک نرم افزار یا این که بازی دسترسی پیدا نمایند می بایست پولی را بابت خرید ورژن پریمیم آن پرداخت کنند.

طبق تعریف‌و‌تمجید ارائه گردیده از سوی اپل: در سبک تجارت فریمیم، یوزرها برای دانلود اپ مبلغی پرداخت نمی‌کنند و در مقابل برای دسترسی به امکان های اعلی آن، محتوای اضافه خیس و یا این که کالاهای دیجیتالی به آنان سفارش میشود که در شکل تصمیم به خرید ورژن پریمیم پولی را پرداخت کنند.

درین بین اسپاتیفای را می قدرت مثال بسیار خیر از این الگوی کاری دانست. در تصویری که در‌پی خواهید مشاهده کرد فهرست امکاناتی که برای ورژن مجانی این اپ در لحاظ گرفته گردیده بسیار اندک و محصور میباشد. درمقابل البته شنوندگان ورژن پریمیم به هر قابلیت و امکان و قابلیتی که آماده باشد دسترسی دارا هستند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 43
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 20
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 1302
  • بازدید کلی : 3764
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی